Bo Stokrotka to marka dobrze znana i lubiana przez klientów

W piątek sfinalizowane zostało połączenie Stokrotki i Sano, należących do Maxima Grupė sieci detalicznych działających w Polsce. Połączone spółki będą działać pod marką Stokrotka. Zmiana nazwy sklepów Sano będzie przebiegała stopniowo, a zakończenie procesu planowane jest w ciągu pierwszej połowy bieżącego roku.


Obecnie pod marką Sano działa 36 sklepów w północno-zachodniej części Polski. W 2017 roku ich przychody przekroczyły 71 mln euro.

Pod koniec 2018 roku została przeprowadzona integracja sieci Aldik, należącej do Maxima Grupė od 2012 roku. W ramach tego procesu 30 sklepów należących do sieci zmieniło nazwę na Stokrotka. – Niebawem zakończymy połączenie naszych trzech sieci działających w Polsce, tak aby działały pod jedną nazwą.

Wybraliśmy markę Stokrotka, ponieważ nazwa ta jest dobrze znana, lubiana przez klientów i ma mocną pozycję w segmencie sklepów osiedlowych. Teraz rozpoczniemy kolejny etap naszej działalności w Polsce, skupiając się na poprawie naszej pracy i otwieraniu nowych lokalizacji – mówi Dalius Misiūnas, prezes zarządu i CEO Maxima Grupė.

W 2019 roku Maxima Grupė zamierza otworzyć kolejne 120-140 sklepów na pięciu rynkach. Wiele z nich będzie w Polsce. Spółka planuje także zainwestowanie co najmniej 100 mln euro w bieżącym roku w ekspansję i modernizację swoich sieci sklepów na wszystkich rynkach.