Kumulują sukcesy

Agencja Cumulus już po raz trzeci zajęła pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu niesieciowych agencji reklamowych w najważniejszej kategorii – zadowolenia klientów ze współpracy. Cumulus zajął miejsca na podium także w kilku innych kategoriach. Badanie na zlecenie miesięcznika Media&Marketing Polska przeprowadziła firma badawcza Kantar Millward Brown na podstawie ponad tysiąca opinii przedstawicieli polskich przedsiębiorstw.


– Dziękujemy naszym klientom za tak pozytywne oceny i świetną współpracę w ostatnich latach – mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający Cumulusa, która w tym roku obchodzi 20-lecie działalności. – Od dwóch dekad tworzymy firmę opartą na współpracy, z której klienci są bardzo zadowoleni. To, że Cumulus uzyskał jeszcze lepsze oceny niż w zeszłym roku, pokazuje, że posiadamy zarówno długoletnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji reklamowej, jak i to, że nie zwalniamy tempa. Ranking to bardzo dobra prognoza na kolejne lata, bo te pierwsze 20 – to dopiero początek.
Agencja w tegorocznym rankingu uzyskała oceny jeszcze lepsze niż w poprzedniej edycji. Cumulus znalazł się na 1. miejscu w kategoriach dotyczących skuteczności realizowanych kampanii reklamowych, jakości świadczonych usług, a także posiadanej dobrej opinii w branży. Agencja została doceniona także za poziom obsługi klienta, kreację i produkcję oraz strategię, badania i analizy, uzyskując w tych kategoriach najwyższe oceny z możliwych.
– To ogromne wyróżnienie cieszy nas szczególnie dlatego, że wysoka ocena nie pochodzi ze skomplikowanych statystyk czy współczynników, ale wynika z prawdziwych ocen naszych klientów, którzy cieszą się ze współpracy z nami. To pierwsze miejsce jest także dla nas motywacją, aby starać się pracować dla klientów jeszcze lepiej, jeszcze bardziej kreatywnie i efektywnie – dodaje Matysik.
W latach 2013 i 2014 Cumulus zajmował pierwsze miejsce w kraju w kategorii zadowolenia ze współpracy z agencją, zaś w 2015 r. wygrał m.in. w kategorii zadowolenia z obsługi klienta. (RD)