Nie tylko skarżą

Jeden z pacjentów chełmskiego szpitala był tak zadowolony z obsługi na szpitalnym oddziale ratunkowym i oddziale chirurgicznym, że napisał list do dyrekcji. To miła odmiana, bo chorzy przeważnie skarżą się na chełmską lecznicę.

Niestety, skargi na chełmski szpital, na brak empatii pracowników, kolejki do oddziału ratunkowego czy czas oczekiwania na przyjęcie do poradni przyszpitalnych to stały temat w lokalnych mediach. Tym bardziej miło nam napisać dla odmiany dobre słowo o chełmskiej lecznicy. Okazja ku temu pojawiła się wraz z listem wysłanym do dyrekcji szpitala przez jednego z pacjentów.

– Szanowna Pani Dyrektor, na Pani ręce chcę złożyć wyrazy pochwały i podziękowania. Podziękowanie dotyczy pomocy SOR jak również oddziału chirurgii. Na każdym etapie spotkałem się z profesjonalnym, wyważonym podejściem. Chcę podziękować całemu personelowi chirurgii za okazaną pomoc, podejście do problemu, dzięki któremu wracam do zdrowia. Wiem, w jak trudnej sytuacji finansowej i kadrowej znajduje się polska służba zdrowia. Tym bardziej kieruję swoją pochwałę i podziękowanie z prośbą o jej przekazanie do właściwych zespołów. Wszystkiego dobrego! – napisał pan Dariusz.

Profesjonalnego podejścia do chorych, wyczucia i empatii domagał się już wcześniej od pracowników szpitala były dyrektor, Jacek Buczek. Dobrze wiedział, że narażonym na liczne niedogodności pacjentom miłe słowo, uśmiech i cierpliwość personelu mogą bardzo ulżyć. A ich brak tylko pogłębia i tak nadszarpniętą już dawno opinię o szpitalu i chełmskiej służbie zdrowia. Oby podziękowań takich jak te od pana Dariusza, szpital dostawał jak najwięcej. (bf)