OCH! I kino

OCH, czyli „Obudźmy Chełm” – to hasło kampanii promocyjnej, do której przymierza się Chełmski Park Wodny. Na starcie ruszają z kinem samochodowym na parkingu aquaparku.

Pierwsza projekcja w ramach Letniego Kina Samochodowego odbędzie się we wtorek (30 lipca) o godz. 21:30. Wydarzenie jest organizowane przy współpracy z ChDK i MOSiR. Jak zapowiadają organizatorzy, samochody na parkingu za obiektem ChPW można ustawiać od godz. 21, zaś dla niezmotoryzowanych przygotowano leżaki.

– Wyświetlimy „Grease”, czyli filmowy klasyk. Mamy nadzieję na sukces, a jeśli frekwencja dopisze, w sierpniu przygotujemy kolejne seanse – mówi Grzegorz Orzełowski, prezes Chełmskiego Parku Wodnego. – Chcemy pokazać park wodny jako miejsce atrakcyjne pod wieloma względami i pobudzić chełmian do aktywności, stąd hasło: OCH, czyli „Obudźmy Chełm”.

Co podkreśla prezes, obiekt jest za duży jak na chełmskie realia, stąd zacięta walka o promocję i przyciągnięcie klienta. – Mógłby z powodzeniem obsłużyć miasto, w którym żyje sto dwadzieścia tysięcy osób – mówi Orzełowski, dodając, że według założeń poprzedników średnio Aquapark miało odwiedzać 1200 chełmian dziennie, a w praktyce jest ich o połowę mniej.

Na uczestników wtorkowego kina samochodowego czeka niespodzianka. Spośród tych, którzy wystylizują się na lata siedemdziesiąte, organizatorzy wybiorą zwycięzcę. Do wygrania jest weekend z Renault. (pc)