Perła wspiera perełki sceny muzycznej z Lublina

O tym, że Lublin ma dużo do zaoferowania całej Polsce wiemy od dawna. Perła, wywodząca się z Lublina, ceniona w kraju i poza jego granicami marka piwa, stara się wykorzystać swoją pozycję do tego, by wspierać młodych i ambitnych artystów.


Perła Feel The Beat, bo o nim mowa, to projekt w całości skoncentrowany na tworzeniu i wpieraniu ambitnych projektów muzycznych, którym trudno przedostać się do szeroko rozumianego mainstreamu oraz praca na rzecz pokazania utalentowanych artystów szerokiemu gronu słuchaczy.

– Nasze plany zakładają tworzenie unikalnego kontentu muzycznego, tj. niecodzienne aranżacje utworów znanych muzyków młodego pokolenia, czy też wirtualne koncerty, w których różne gatunki sztuki mieszają się, dostarczając nowych doznań – mówi Wiktoria Krasina, Project Manager Perła Feel The Beat. – To również wsparcie w realizacji teledysków artystów, których szczególnie cenimy i z którymi, jako marka się identyfikujemy. Tak właśnie powstał klip do utworu „Artysta z ASP”, pochodzącego z Lublina duetu Kacperczyk – dodaje.

„Artysta z ASP”, którego zwariowana akcja dzieje się w pociągu, zawiózł duet Kacperczyk do ponad miliona odsłon na YouTube i pędzi dalej. Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy młodych muzyków i obiecujemy, że to dopiero początek naszych projektów. Już niebawem kolejne inicjatywy muzyczne marki Perła w ramach Perła Feel The Beat do obserwowania na naszym profilu na Instagramie @browarperla i @perlafeelthebeat. PR

News will be here