Promują jabłko lubelskie

Podczas poniedziałkowego spotkania do zakupu jabłek z naszego regionu zachęcali m.in. marszałek Jarosław Stawiarski i Sebastian Trojak, członek Zarządu Województwa

Do końca lutego w sieci „Stokrotka” na terenie całego kraju oraz do końca tego tygodnia w supermarketach E. Leclerc w Lublinie trwać będzie promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego. Celem akcji, organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, jest promowanie owoców pochodzących z naszego regionu jako produktu ekologicznego najwyższej jakości.


– Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów – wyjaśniał podczas poniedziałkowej konferencji, która odbyła się w Urzędzie Marszałkowskim, marszałek Jarosław Stawiarski.

Dlaczego warto sięgnąć po jabłka z Lubelszczyzny? – Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców – dodał Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple, uczestniczący w spotkaniu.

W ramach promocji w sieci Stokrotka w około 500 sklepów użyte są m.in. nośniki marketingowe: bilbordy na elewacjach sklepów, plakaty A4, umieszczone przy eksponowanym produkcie, przekładki kasowe. W gazetce sieci znalazły się także reklamy zachęcające do kupna jabłka lubelskiego.

W hipermarketach E. Leclerc klienci o zaletach naszych owoców dowiadują się między innymi z reklam umieszczonych na wielkoformatowych siatkach oraz plakatach. Dodatkowo wyeksponowane zostały miejsca sprzedaży jabłek. B