Ratują życie i dobre imię

Wielogodzinne oczekiwania na przyjęcia na SOR-ach, ogólna znieczulica czy brak wykwalifikowanego personelu to w wielu polskich szpitalach norma. – Nie wiem, skąd biorą się takie opinie, ale na pewno nie dotyczą włodawskiej lecznicy. Zarówno lekarze jak i personel dołożyli wszelkich starań, by tata mógł wrócić do zdrowia, a być może i życia – mówi córka jednego z pacjentów.

– Media niemal codziennie donoszą o nieprawidłowościach, do których dochodzi w polskich szpitalach – mówi córka mężczyzny, który w ciężkim stanie trafił na SOR włodawskiego szpitala. – Ja chcę opowiedzieć o wspaniałych lekarzach i pielęgniarkach, dzięki których zaangażowaniu, empatii i profesjonalizmowi mój ojciec wraca do zdrowia – mówi kobieta. Mężczyzna od razu został przyjęty i zbadany przez lekarza. Po serii dodatkowych badań ordynator chirurgii podjął natychmiastową decyzję i jeszcze tego samego dnia pacjent trafił na operacyjny stół.

Gdyby nie to, kilka godzin później pacjent mógłby umrzeć. – Zabieg zakończył się powodzeniem, mimo to tato wymagał dłuższej rekonwalescencji – dodaje jego córka. – Musiał więc zostać na oddziale przez kolejny tydzień. W tym czasie został objęty bardzo dobrą opieką – niezwykle miłe pielęgniarki co i rusz zaglądały do niego i dopytywały: czy nic go nie boli, jak się czuje, czy czegoś mu nie potrzeba. Każda była uśmiechnięta i pomocna nawet wtedy, gdy przyszło im wykonywać niezbyt przyjemne czynności.

Jestem również pełna podziwu dla profesjonalizmu lekarzy. To prawdziwi zawodowcy – pewni, zdecydowani, niezwracający uwagi na wiek czy status pacjentów. Dlatego chcę serdecznie podziękować ordynatorowi oddziału chirurgicznego, doktorowi Arturowi Sitnikowi, pozostałym lekarzom oraz całemu personelowi medycznemu za profesjonalną opiekę nad moim tatą – dodaje.

Co ważne, takich głosów pojawia się w ostatnim czasie coraz więcej. Jeszcze kilka lat temu włodawski szpital nie cieszył się zbyt wielką renomą. Dzisiaj jest nowoczesną i bardzo dobrze zarządzaną placówką, co najlepiej widać właśnie w podejściu personelu do pacjentów. – Jestem dumna z postawy moich pracowników.

Dziękuję im za to i życzę sobie więcej takich monitów. Cieszę się bardzo, że podejmowane działania przez szpital przynoszą satysfakcję dla pacjentów – komentuje Teresa Szpilewicz, dyrektor SP ZOZ we Włodawie. (bm)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here