Skarbówka z ludzką twarzą

Wojewódzkie podsumowanie konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy” odbyło się 22 kwietnia w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Wzięli w nim udział naczelnicy zwycięskich urzędów skarbowych województwa lubelskiego, a także dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie Artur Krukowski, wojewoda lubelski Lech Sprawka, marszałek województwa lubelskiego Jarosław Stawiarski oraz kanclerz lubelskiej loży BCC i wiceprezes BCC Mirosława Gałan

Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie znalazł się w gronie laureatów 18. edycji konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”!


Celem konkursu, organizowanego przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta. Kolejny raz urzędy skarbowe z całej Polski zostały ocenione przez przedsiębiorców.

W tegorocznej edycji laur przyjazności otrzymało 66 urzędów skarbowych, w tym 5 z naszego województwa. Przedsiębiorcy oceniali jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji i kompetencje pracowników. Certyfikat „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy” przyznawany jest na rok.

W województwie lubelskim oprócz Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie wyróżniono placówki z Krasnegostawu, Włodawy, Łukowa i Radzynia Podlaskiego.

– Konkurs na „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy” jest dla nas cenną inicjatywą. Przedsiębiorcy oceniają urzędy w anonimowych ankietach, a dzięki temu otrzymujemy realną ocenę naszego działania z pierwszej ręki. Te oceny są dla nas impulsem do dalszych zmian i zachętą wypracowywania nowych rozwiązań – mówi Artur Krukowski, dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Tegoroczna edycja konkursu po raz pierwszy została przeprowadzona na podstawie elektronicznych ankiet, których wpłynęło ponad 8 tys. w całej Polsce.

– Dzięki ankietom można było dowiedzieć się m.in. jak przedsiębiorcy oceniają kontakt elektroniczny i telefoniczny z urzędami skarbowymi w dobie pandemii. Przedsiębiorcy biorący udział w ankiecie, bardzo wysoko ocenili kompetencje i uprzejmość pracowników: 91 % badanych oceniło, że obsługujący ich urzędnicy byli kompetentni, a 93% oceniło, że urzędnicy byli uprzejmi podczas spotkań – dodaje Michał Deruś, rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. BS

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here