Aquapark szuka menadżera

Prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie, Artur Juszczak, szuka menadżera z doświadczeniem, który zająłby się marketingiem i promocją aquaparku, a jego działania znacznie poprawiłyby frekwencję w obiekcie. Fachowiec mógłby liczyć na zarobki od 3 do 5 tys. zł, a nawet więcej, w zależności od efektów pracy.

Jak trudno znaleźć na rynku pracy dobrego menadżera, przekonuje się Artur Juszczak, prezes Chełmskiego Parku Wodnego i Targowisk Miejskich. Spółka od kilku tygodni szuka fachowca od marketingu i promocji, i nie może znaleźć. Zgłaszają się co prawda potencjalni kandydaci, ale prezes Juszczak celuje w menadżera z prawdziwego zdarzenia, z doświadczeniem i sukcesami w dotychczasowej pracy zawodowej. Przez miesiąc funkcję tę pełnił tymczasowo Grzegorz Langiewicz. Umowa z nim wygasła jednak 8 bm. i nie została przedłużona.

– Naszym głównym celem jest poprawa frekwencji w obiekcie. Wiążą się z tym działania marketingowe na szeroką skalę. Dlatego szukamy osoby z doświadczeniem, kreatywnej, z pomysłami, która może zapewnić aquaparkowi wzrost przychodów – mówi prezes.

Artur Juszczak zamieścił ogłoszenia o pracy dla menadżera w Internecie, ale oficjalnych zgłoszeń nie ma. – Osoby dzwonią, przychodzą, rozmawiają, jednak nie ma konkretów. Zdaję sobie sprawę, że dziś znaleźć fachowca nie jest łatwo, ale szukamy do skutku – mówi.

Menadżer aquaparku może liczyć na wynagrodzenie od 3 do 5 tys. zł, a nawet więcej. – Wszystko zależeć będzie od efektów pracy – dodaje Juszczak.

Osoby, które mają doświadczenie w pracy na stanowisku menadżera, są kreatywne, potrafią tworzyć kampanie sprzedażowe i marketingowe, budować strategię rozwoju, analizować rynek, badać preferencje klientów mogą złożyć swoją ofertę do Chełmskiego Parku Wodnego. (s)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here