Chce motywować i inspirować swoich rówieśników

29 maja w Chełmskiej Bibliotece Publicznej odbędzie się druga edycja Konferencji „Bohaterowie Marzeń”. Jej inicjatorem i pomysłodawcą jest 17-letni Kacper Prus, uczeń I Liceum Ogólnokształcącego w Chełmie. W ten sposób młody chełmianin chce motywować i inspirować swoich rówieśników, by spełniali swoje marzenia. Jego akcja ma także wymiar charytatywny.

– Już dziś serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w konferencji i rejestracji na stronie bohaterowiemarzen.com. Warto przypomnieć całą ideę naszego wydarzenia: podczas jednodniowej konferencji spotykają się osoby ze świata sportu, biznesu, muzyki i sztuki. Opowiadają o drodze do miejsca, w którym teraz są, a także o przeciwnościach, jakie musieli pokonać. Każdy mówca przekazuje także „coś” od siebie na licytację charytatywną, a zebrane środki zostają przeznaczone na leczenie chorej, wcześniej wybranej osoby – mówi Kacper Prus.

W ramach inicjatywy odbędzie się prawie 30 licytacji za pośrednictwem platformy Allegro. Wszystkie potrwają miesiąc licząc od dnia konferencji, czyli 29 maja. Będzie można m.in. wylicytować lot symulatorem lotu, skomentowanie meczu piłkarskiego prosto ze stadionu z profesjonalnym komentatorem, spacer po Warszawie z nauczycielem roku czy smartwatch od partnera głównego wydarzenia – firmy Samsung i na tym nie koniec.

Kacper z dumą przyznaje, że Samsung, jedna z największych firm na świecie, potentat na rynku elektroniki, będzie głównym partnerem wydarzenia.

– Samsung, piąta największa marka na świecie, po raz pierwszy w naszym regionie angażuje się w tego typu inicjatywę i aktywnie pomaga w kwestiach organizacyjnych. Wspiera nas także m.in.: EMKA, PANS, Fundusz Młodzieżowy, Our Future Foundation, a także inne podmioty. Wiemy, jak kluczowa przy tego typu imprezach jest współpraca z doświadczonymi podmiotami. Podczas samego wydarzenia owoce naszej współpracy na pewno będą widoczne, np. jako interesujące formuły paneli dyskusyjnych i wystąpień – mówi Kacper.

Dokładny program wydarzenia w poniedziałkowym, papierowym wydaniu „Nowego Tygodnia” i kolejnych wpisach na www oraz postach na FB. (opr. w)

News will be here