Czy w Lublinie fabrykę otworzy koncern motoryzacyjny produkujący samochody?

Czy Lublin wykorzysta swoją szansę i stanie się głównym centrum logistyczno-produkcyjnym wschodniej granicy Unii Europejskiej? Czy faktycznie za 5 lat w Lublinie swoją fabrykę otworzy koncern motoryzacyjny produkujący samochody? Kto będzie w niej pracował? Jak będzie wyglądać fabryka, magazyn, linia produkcyjna, a jak łańcuch dostaw? To tylko kilka z pytań, na które podczas wtorkowego przystanku Future 2 to 5 w hotelu Arche w Lublinie, będą próbowali odpowiedzieć jej uczestnicy.


Future 2 to 5, czyli perspektywy rozwoju branży produkcyjno-logistycznej w regionie w perspektywie 2 do 5 lat, to dyskusja mająca na celu stworzenie obrazu gospodarczego miasta w bliskiej perspektywie czasowej. Przyjrzymy się globalnym trendom, zagrożeniom i wyzwaniom, jakie czekają branżę i miasto. Zapytamy inwestorów o ich plany inwestycyjne, a miasto o to, czy jest gotowe na te oczekiwania nadal skutecznie odpowiadać? – zapowiadają organizatorzy konferencji.

Podczas spotkania o rozwoju ekosystemu przemysłowego w Lublinie – projektach prowadzonych przez Klaster Wyżyna Motoryzacyjna i Maszynowa – mówić będą: Robert Bronisz, dyrektor Zakładu w Lublinie i wiceprezes ABM Greiffenberger Polska oraz Paulina Olchowska, project manager w Fundacji Lubelska Wyżyna Motoryzacyjna i Maszynowa.

Jakub Kurek (Associate Director, Cresa) przedstawi prezentację „Lublin – główne centrum logistyczno-produkcyjne wschodniej granicy Unii Europejskiej. Globalne trendy i ich wpływ na rozwój branży w regionie”. Odbędzie się także panel dyskusyjny: „Czy nowoczesne technologie, automatyzacja i robotyzacja procesów to przyszłość logistyki i produkcji?”

Na zakończenie konferencji jej uczestnicy odwiedzą Podstrefę Lublin Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec.

Szczegółowy program i rejestracja – http://bluevine.pl/konferencja/future-2-to-5-lublin/

News will be here