Jak konkurować na zagranicznych rynkach?

W dniach 6-22 marca odbędzie się V edycja Lubelskich Dni MŚP. Mikro, mali oraz średni przedsiębiorcy dowiedzą się, w jaki sposób tworzyć przewagę konkurencyjną swoich firm na rynkach międzynarodowych, a także jak dobrać narzędzia konkurowania. Udział w bezpłatnych szkoleniach pozwoli im poznać aspekty prawne, kulturowe, promocyjne i handlowe związane ze współpracą z zagranicznymi firmami. W poprzednich edycjach wzięło udział ponad 600 przedsiębiorców.


– Aby odnieść sukces, małe i średnie firmy muszą być elastyczne i szybko dostosowywać się do wymogów zarówno lokalnego, jak i globalnego rynku. Pokazujemy im, jak świadomie wykorzystywać narzędzia i metody budowania marki firmy oraz kreowania jej wartości – mówi Magdalena Szukała, kierownik projektu Enterprise Europe Network na Politechnice Lubelskiej.
W ramach V Lubelskich Dni MŚP organizowane są następujące bezpłatne szkolenia: 6 marca – „Vademecum rynków zagranicznych – Kazachstan”. W jego trakcie omówiona będzie charakterystyka rynku kazachskiego oraz zaprezentowane zostaną aspekty kulturalne i prawne związane z wymianą handlową z tym krajem. 14 marca odbędzie się warsztat: „Jak zbudować markę firmy oraz jak wykorzystać branding w rozwoju biznesu w kraju i za granicą”. Celem jest pokazanie sposobów budowania marki przedsiębiorstw za pomocą różnych strategii oraz narzędzi. 15 marca organizatorzy zapraszają na szkolenie na temat „Zabezpieczanie realizacji umów w międzynarodowym obrocie gospodarczym”. Omówione tam będą zagadnienia związane ze strategią i sposobami zabezpieczeń międzynarodowych umów handlowych. 22 marca zaplanowano spotkanie na temat: „Skuteczne kampanie reklamowe w Google na rynkach zagranicznych – przykłady, dobre praktyki”.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://szkolenia.lctt.pollub.pl/
Organizatorami warsztatów są ośrodki Enterprise Europe Network na Politechnice Lubelskiej i w Lubelskiej Fundacji Rozwoju. MG

News will be here