Lifting urzędu

W Urzędzie Gminy Leśniowice przybyło pokoi dla urzędników. Parter urzędu przeszedł remont. Jest bardziej komfortowo i przestronnie, zarówno dla urzędników, jak i petentów.

Pracownicy gminy Leśniowice wymyślili sposób, jak usprawnić sobie pracę, zagospodarowując niewykorzystywane dotąd pomieszczenia w urzędzie. Ma to być z korzyścią zarówno dla nich, jak i interesantów. W czasach zarazy im więcej metrów kwadratowych przypada na jedną osobę tym bezpieczniej. Dzięki wykorzystaniu nieużywanej sali z zapadniętą podłogą, w której kiedyś udzielano ślubów cywilnych, powstały dwa dodatkowe pokoje.

Wykonano nowe posadzki. Kolejne trzy gabinety urzędnicze przechodzą remont. Wykonywane będzie też przejście łączące urząd z pomieszczeniami, gdzie kiedyś znajdował się posterunek policji. Pracują tam urzędnicy, ale aby się tam przedostać, musieli wyjść na podwórze, co było bardziej uciążliwe zimą. Aby warunki pracy w urzędzie stały się bardziej komfortowe wstawiono płyty gipsowe. Na korytarzu są nowe płytki.

– Za robociznę nie musimy dodatkowo płacić, bo prace wykonują nasi pracownicy gospodarczy, a także stażyści i pracownicy interwencyjni – mówi Joanna Jabłońska, wójt gminy Leśniowice. – W związku z tym ponosimy jedynie koszty materiałów, w tym drzwi, płytek.

Mieszkańcy gminy Leśniowice zauważyli zmiany w urzędzie.

– Niektórzy urzędnicy przestali gnieździć się w jednym pomieszczeniu i przyjmują teraz w osobnych pokojach.  Dla petenta to też większy komfort – mówi nasz rozmówca. (t)