Pochodzenie ma znaczenie

Przez cały luty w sklepach sieci Stokrotka w całej Polsce oraz przez dwa tygodnie w hipermarketach E. Leclerc trwać będzie promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego. Celem akcji jest zwrócenie uwagi konsumentów, na to że owoce pochodzące z naszego regionu, jednego z najbardziej ekologicznych w kraju, cechuje najwyższa jakość, są smaczne i – co najważniejsze – zdrowe.

Nie bez znaczenia jest ubiegłoroczny nadurodzaj owoców nie tylko w Polsce. Dzięki tej akcji samorząd województwa lubelskiego chce również pomóc wprowadzić na nasz rodzimy rynek jak najwięcej owoców z Lubelszczyzny, które są doceniane już w wielu zakątkach całego świata.

Promocja zostanie przeprowadzona dzięki środkom w ramach projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II. Urząd Marszałkowski w Lublinie przeznaczy na nią blisko 600 tysięcy złotych.

W ramach promocji w sieci Stokrotka w około 500 sklepach będą użyte m.in. nośniki marketingowe: bilbordy na elewacjach sklepów, plakaty A4 umieszczone przy eksponowanym produkcie, przekładki kasowe. W gazetce sieci znajdą się reklamy zachęcające do kupna jabłka lubelskiego.

W hipermarketach E. Leclerc klienci o zaletach naszych owoców dowiedzą się między innymi z reklam umieszczonych na wielkoformatowych siatkach oraz plakatach Dodatkowo wyeksponowane zostaną miejsca sprzedaży jabłek.

Dzięki działaniom „jabłko lubelskie” jako nowa marka ma kojarzyć się jako produkt najwyższej jakości, pochodzący z rejonów nie skażonych przemysłem.

W ten sposób chcemy nauczyć konsumentów również z terenu województwa lubelskiego, że miejsce pochodzenia produktów jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów – podkreślają pomysłodawcy akcji. W promocyjnej sprzedaży będą trzy odmiany jabłek: Ligol, Jonagored oraz Red Prince. KB