Pozycjonowanie – skuteczny sposób na zwiększenie popularności i zysków strony internetowej

Chcesz, aby strona Twojej firmy była częściej i chętniej odwiedzana przez internautów? A może dążysz do znaczącej poprawy wyników sprzedażowych Twojego sklepu online? Niezależnie od tego, jaki rodzaj witryny prowadzisz, z pewnością zależy Ci na tym, by była ona jak najbardziej widoczna w sieci i cieszyła się dużą popularnością. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci pozycjonowanie.

Czym jest pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie to szereg działań służących zwiększeniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Dzięki temu, że serwis wyświetla się na wyższych pozycjach w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania, zyskuje większe szanse na odnalezienie przez użytkowników i wzrost liczby wejść. To z kolei przekłada się na poprawę popularności witryny oraz współczynnika konwersji, a w przypadku sklepów internetowych również wzrost sprzedaży i zysków.

SEO (z ang. Search Engine Optimization) obejmuje wiele uzupełniających się działań. Przed przystąpieniem do procesu pozycjonowania konieczne jest dokonanie szczegółowego audytu witryny oraz wdrożenie zaleceń. Następnie na podstawie starannie opracowanej strategii można rozpocząć działania z zakresu link buildingu (zdobywania wartościowych linków do strony) i content marketingu (tworzenia unikalnych, ciekawych i merytorycznych treści). Ważne jest również regularne monitorowanie pozycji witryny na konkretne frazy kluczowe oraz weryfikowanie efektów realizowanych czynności.

Dlaczego warto prowadzić działania SEO?

Pozycjonowanie to proces, który może przynieść wiele korzyści Twojemu biznesowi. Pozwoli Ci uzyskać, a następnie utrzymać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, a w efekcie zwiększyć popularność witryny, poprawić liczbę wejść użytkowników na stronę, co przełoży się na wzrost sprzedaży usług i produktów. Badania branżowe pokazują, że wyniki z pierwszej strony rankingu Google przynoszą domenom nawet 91% ruchu. Na witrynę znajdującą się na 1. miejscu wchodzi aż 43% internautów, na 2. – ok. 37%, a do ostatniej, czyli 10. pozycji dociera średnio jedynie 3% użytkowników. Dlatego też z całą pewnością warto dążyć do uzyskania jak najlepszych rezultatów w rankingu TOP3 i TOP10.

Profesjonalnie prowadzone działania SEO pomagają także w zwiększeniu rozpoznawalności marki, co jest szczególnie istotne dla młodych firm, które dopiero rozpoczynają swą działalność w sieci. Dzięki wykorzystaniu content marketingu marka może ponadto kreować pozytywny wizerunek jako eksperta w swojej dziedzinie.

Pozycjonuj stronę z profesjonalistami

Jeśli chcesz mieć pewność, że pozycjonowanie witryny zostanie zrealizowane w pełni fachowy sposób i przyniesie oczekiwanie efekty, powierz wykonanie zlecenia doświadczonej agencji SEO. W Artefakt pozycjonowanie prowadzone przez doświadczonych specjalistów to gwarancja skuteczności, wysokiej jakości i bezpieczeństwa usług. Kompetentny zespół ekspertów od lat pozycjonuje sklepy i witryny internetowe klientów z różnych branż, dbając o ich topowe pozycje w rankingu Google.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

News will be here