Rekrutują do magistratu

Chełmski magistrat po wyborach zwalniał i reorganizował urząd, a teraz szuka pracowników. Lista stanowisk do obsadzenia wydaje się nie mieć końca. Prezydent szuka urzędników do departamentu promocji, infrastruktury, księgowości i biura informatyki. A gdyby ktoś chciał asystować prezydentowi i jego zastępcom, to i taki etat przewidziano.

W pierwszym kwartale br., gdy tuż po wyborach samorządowych w ratuszu wcielano nową strukturę organizacyjną, część pracowników dostała wypowiedzenia. Chyba zgodnie z zapowiedzią nowego prezydenta o tańszym urzędzie. Ale w ostatnich dniach zakładka „nabór na stanowiska” w Biuletynie Informacji Publicznej mocno spęczniała. Rotacja w ratuszu jest tak znaczna, że nowych pracowników urzędnicy z doświadczeniem jeszcze nie kojarzą. Rekrutacja nadal trwa.

Na biegu jest 10 aktualnych konkursów na stanowiska urzędnicze. Prezydent szuka m.in. pracowników do departamentu promocji, kierownika w biurze informatyki, ds. obsługi inwestorów, wydziału infrastruktury komunalnej czy księgowości. Rośnie również gabinet samego prezydenta. Gdyby ktoś chciał asystować jemu i jego zastępcom, to i na takie stanowisko trwa nabór.

– Jeśli chodzi o Gabinet Prezydenta, to kompletujemy do niego skład i mam nadzieję, że to będzie już ostatnie ogłoszenie o naborze w nim – mówi Daniel Domoradzki, p.o. dyrektora Gabinetu Prezydenta Miasta Chełm.

– Jeśli chodzi o pozostałe ogłoszenia to rzeczywiście poszukujemy na wolne stanowiska osób kompetentnych, fachowych. Niektóre ogłoszenia o naborze trzeba ponawiać, bo kandydaci, którzy się zgłosili, nie spełniali wymogów albo na dane stanowisko w ogóle nikt nie aplikował. (red)

News will be here