Słodka lekcja przedsiębiorczości

W ramach projektu „Przedsiębiorcze dzieciaki” uczniowie Szkoły Podstawowej nr 3 w Lublinie odwiedzili Fabrykę Cukierków „Pszczółka”. Podczas spotkania dzieci dowiedziały się, jak powstają cukierki i które smaki są najpopularniejsze.


Uczniowie mieli także wiele pytań dotyczących m.in. nazwy firmy, rodzajów cukierków, sposobów pakowania, ułożenia cukierków na półkach, reklamy. Dzieci wzięły udział w quizie, który dotyczył wiedzy o „Pszczółce”. Nie mogło zabraknąć również degustacji słodyczy.

„Przedsiębiorcze dzieciaki” to projekt, w którym bierze udział ok. 200 uczniów w wieku 6-10 lat z lubelskich szkół podstawowych. Inicjatywa ma charakter pilotażowy, a jej praktycznym efektem będzie publikacja metodyczna dla nauczycieli dotycząca problematyki przedsiębiorczości wśród dzieci.

– To bardzo inspirująca inicjatywa, dlatego cieszymy się, że mogliśmy zostać partnerem akcji i pokazać uczniom, jak pracujemy w naszej fabryce i jakie wyznajemy wartości, bo sukces to ciężka praca i edukacja. Mam nadzieję, że takie spotkania przyczyniają się do propagowania wśród młodych ludzi kultury przedsiębiorczości i kreatywności – podsumowuje Aleksander Batorski, prezes zarządu Fabryki Cukierków Pszczółka. BS