Ćwiczenia na Macie MagneSilver, gdy brakuje słońca

W tym roku mamy wyjątkowo chłodny maj. Na wygrzanie się w promieniach słońca w miesiącu, w którym kwitną bzy, czekało wielu z nas. Intuicyjnie mając nadzieję, że wpłynie to korzystnie na poprawę samopoczucia. Jest to zasadne, że potrzebujemy promieni słońca, gdyż oddziałują one na odporność, uwalniają endorfiny i hamują rozwój chorób autoimmunologicznych. Szczególnie w godzinach porannych powinniśmy korzystać z jego rozgrzewających promieni.

Endorfiny nazywane są nie bez przyczyny hormonami szczęścia. Dzięki nim możemy odczuwać przyjemność i zadowolenie. Oprócz słońca i kilku innych czynników, endorfiny wyzwala także w naszym organizmie wysiłek fizyczny. Dlatego w takie pochmurne dni, chłodne pomimo pory roku, polecamy ćwiczenia na Macie Rehabilitacyjnej MagneSilver. Zachęcamy z dwóch, a nawet więcej powodów.

Przede wszystkim zabiegi z wykorzystaniem właściwości pola magnetycznego przynoszą szereg realnych korzyści. Wpływają pozytywnie na zdrowie oraz poprawiają samopoczucie. Po przyłożeniu magnesu do naszego ciała, mięśnie i tkanki miękkie wydłużają się i relaksują, fale magnetyczne przechodzą przez tkanki i zostają wzbudzone prądy wtórne. Kiedy te prądy zderzają się z falami magnetycznymi, dochodzi do uderzeń cieplnych w elektrony w komórkach ciała. Uderzenia termalne są bardzo skuteczne w redukowaniu obrzęku mięśni i bólu. Ćwiczenia na Macie MagneSilver pozwalają się nam rozgrzać. Ich efekty są przy tym znacznie szybsze niż w przypadku ćwiczenia na zwykłej macie lub kocyku. Wiele osób z dolegliwościami bólowymi zaznacza, że ich wyeliminowanie znaczenie poprawia stan ogólnego zadowolenia. Może pogoda wokół nie rozpieszcza, ale osoby systematycznie ćwiczące na macie MagneSilver czują satysfakcję wewnętrzną. Radość wynikającą z pokonania własnych dolegliwości fizycznych.

Pani Alicja, która dwa miesiące temu zaczęła ćwiczyć z wykorzystaniem maty MagneSilver wspomina: – Uprawiam tak znany wolny zawód. Tłumaczę teksty z języka angielskiego na polski i odwrotnie. Jest to ogólnie dobre rozwiązanie, bo umożliwia mi sterowanie własnym czasem pracy. Niestety są też minusy. Mój plan dnia nie jest szczegółowo zaplanowany. Nie muszę wychodzić z domu na konkretną godzinę. Wstawać i mobilizować się. Doszło do tego, że zaczęłam budzić się coraz później i pracować mniej efektywnie. Nie mobilizowała mnie aura za oknem. Dużo siedziałam przy biurku. Zaczęłam mieć problemy z bólami krzyży. Niestety obawiam się, że można by u mnie zdiagnozować początki depresji. Postanowiłam jednak, że wezmę się za siebie. Zaczęłam szukać pomysłu działania przez internet i tak trafiłam na opinie o macie zwiększającej efektywność wysiłku fizycznego. Rozpoczęłam kilkuminutowe, ale codzienne ćwiczenia na macie MagneSilver. Już po tygodniu ćwiczeń poczułam się lepiej fizycznie, ale także psychicznie. Byłam dumna z siebie, że potrafię się zmobilizować. Dzięki właściwościom maty, szybko poczułam się lepiej, a przez to także poprawił się mój nastój. Tam ochotę do działania.

Istnieją badania, które potwierdzają, iż endorfiny uzależniają. Wywołują uczucie przyjemności i dobrego nastroju. Dobrze jednak „uzależnić się” od pozytywnych praktyk – jak ćwiczenia, tym bardziej, że poprawiają faktycznie stan zdrowia. Wybór „używek” oczywiście zależy od Państwa. Warto jednak dodać, że do maty  MagneSilver dołączona jest specjalna broszura, która umożliwia nam dobranie ćwiczeń do konkretnych schorzeń.

Znajdziemy jedenaście bloków tematycznych, pozwalających na zajęcie się konkretnymi dolegliwościami:

Ćwiczenie nr 1: autoterapia stawów krzyżowo-biodrowych.

Ćwiczenie nr 2: bóle w okolicy kolana, uda i podbrzusza.

Ćwiczenie nr 3: rozciąganie rotatorów stawu biodrowego oraz mięśni pośladkowych.

Ćwiczenie nr 4: bóle w tylnej części nóg.

Ćwiczenie nr 5: bóle pleców i mięśni przykręgosłupowych.

Ćwiczenie nr 6: ból w części lędźwiowej kręgosłupa oraz bóle w bocznej części klatki piersiowej i obręczy barkowej.

Ćwiczenie nr 7: bóle nerwowe w dolnej części kręgosłupa lędźwiowego.

Ćwiczenie nr 8: rozciąganie mięśni zginających nadgarstek oraz palce ręki.

Ćwiczenie nr 9: Rozciągnięcie całej długości kręgosłupa.

Ćwiczenie nr 10: bóle głowy, szyi i bóle migrenowe.

Ćwiczenie nr 11: bóle w okolicy łopatki i barku.

A gdy zaświeci słońce oczywiście warto wybrać się na długi spacer, bez obciążenia dolegliwościami fizycznymi. Po prostu odczuwać ciepło i chwytać wiatr. Śmiech także wyzwala endorfiny…

Materiał partnera