Sercoramka podzieliła włodawian

Tuż przed obchodzonym 14 lutego świętem zakochanych w zabytkowym centrum Włodawy została zamontowana miejska ramka do robienia zdjęć. Kosztowała niemało, ale – patrząc perspektywicznie – może okazać się skuteczną formą reklamy Miasta Trzech Kultur, zwłaszcza w mediach społecznościowych.

W ubiegłym tygodniu na niedawno wyremontowanym placu przy tzw. czworoboku pojawiła się nowa atrakcja dla mieszkańców Włodawy i turystów. To „sercoramka”, przy której można sobie zrobić zdjęcia z widokiem na zabytkowe centrum miasta. Pomysł już cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Widać to szczególnie na portalach społecznościowych.

– Wielu mieszkańców zgłaszało nam, że na zrewitalizowanym rynku tego typu instalacja byłaby dodatkową atrakcją. Tak też się stało. Już kilka godzin po zakończeniu jej montażu w mediach społecznościowych pojawiły się wykonane przy niej zdjęcia. Sercoramka zostanie we Włodawie na stałe. Być może czasem będziemy tylko zmieniać jej lokalizację – mówi burmistrz Wiesław Muszyński, który oczywiście również zrobił sobie zdjęcie w aluminiowej konstrukcji o wysokości 290 cm i szerokości 490 cm. Znajduje się na niej napis „I love Włodawa.” Całość jest podświetlona, dzięki czemu pamiątkowe zdjęcia można robić również po zmroku.

Koszt montażu i zakupu instalacji to 14 tys. zł, co w dobie kryzysu i oszczędzania nawet na ulicznym oświetleniu nie wszystkim się podoba. Z drugiej strony każdy element uatrakcyjniający Włodawę jest na miarę złota, bo w czasie, gdy firmy w mieście zamykają się jedna po drugiej, jedyną nadzieją na jakiekolwiek ożywienie gospodarcze jest przyciągnięcie do nadbużańskiego miasteczka turystów, a ci przecież uwielbiają robić sobie zdjęcia. (bm)

News will be here