To propozycja dla osób, które chciałyby reprezentować interesy starszych mieszkańców Chełma. Trwa nabór kandydatów do Chełmskiej Rady Seniorów. Termin składania zgłoszeń upływa 17 marca.
Kandydatów na członków Chełmskiej Rady Seniorów zgłaszać mogą środowiska senioralne, każda pełnoletnia osoba fizyczna oraz organizacje pozarządowe działające na rzecz osób starszych. Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie formularza zgłoszeniowego wraz z oświadczeniem kandydata (wzory dokumentów dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Chełm oraz w Departamencie Spraw Obywatelskich, ul. Obłońska 20, pok. nr 6) oraz jego terminowe doręczenie. Do zgłoszeń złożonych przez środowisko senioralne oraz organizacje pozarządowe działające na rzecz osób starszych powinna być dołączona lista poparcia podpisana przez co najmniej 50 mieszkańców miasta Chełm, którzy ukończyli 60 rok życia. Zgłoszenia złożone przez pełnoletnią osobę fizyczną powinny zawierać listę poparcia podpisaną przez co najmniej 60 mieszkańców miasta Chełm, którzy ukończyli 60 rok życia. Zgłoszenia kandydatów należy złożyć w UM Chełm, ul. Lubelska 65 (parter – Kancelaria Ogólna) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, z dopiskiem „Chełmska Rada Seniorów”.
Termin składania zgłoszeń upływa 17 marca 2025 r. Zgłoszenia kandydatów zostaną zweryfikowane przez Komisję Wyborczą. Po zakończeniu weryfikacji, komisja przedstawi Prezydentowi Miasta Chełm listę kandydatów najpóźniej do 7 kwietnia 2025 roku. Decyzja o ostatecznym składzie Chełmskiej Rady Seniorów zostanie ogłoszona do 30 kwietnia 2025 roku. (opr. w)